Kwalifikowany podpis elektroniczny,
ECSigner kwalifikowany podpis chmurowy
Szybko i bezpiecznie
Podpis elektroniczny
wydawany jest na 1 rok/ 2 lata/ 3 lata i umożliwia m.in.:
- podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)
- składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych
- elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS
- podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
- komunikacje w obrębie platformy ePUAP
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
Podpis elektroniczny na E-dowodzie
wydawany na 1 rok/2 lata/ 3 lata , wgrywany na e-Dowód i umożliwia m.in.:
- elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS
- podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
- komunikacje w obrębie platformy ePUAP
- podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.jest
ECSigner kwalifikowany podpis chmurowy
wydawany jest na 1 rok/ 2 lata/ 3 lata i umożliwia m.in.:
- podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)
- składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych
- elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS
- podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
- komunikacje w obrębie platformy ePUAP
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
![sigmasc_czytnik](https://sigmasc.pl/wp-content/uploads/2021/03/czytnik-sim-300x225.jpg)
![sigmasc_dowod](https://sigmasc.pl/wp-content/uploads/2021/03/Dowod-300x206.png)
![Ecsigner_podpis_churowy Ecsigner_podpis_churowy](https://sigmasc.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Ecsigner_podpis_churowy-pod935wsoi8q0pi44vqvualagzhhz6do6i12pcxi34.png)
Zasady uzyskania podpisu kwalifikowanego
• Do uzyskania podpisu kwalifikowanego niezbędne jest osobiste spotkanie z Weryfikatorem tożsamości EuroCert. Może się ono odbyć w siedzibie naszej firmy lub po wcześniejszym uzgodnieniu w siedzibie klienta (usługa VIP).
• W trakcie spotkania, przed otrzymaniem podpisu elektronicznego, przedstawiciel EuroCert przeprowadzi weryfikację Twojej tożsamości. W tym celu wymagane jest okazanie jednego z dokumentów:
– dowodu osobistego (jeśli jesteś obywatelem UE),
– paszportu,
– karty stałego pobytu z nadanym numerem PESEL.
W celu umieszczenia numeru NIP jako numeru identyfikacyjnego w Twoim certyfikacie, wymagane jest przedstawienie Zaświadczenie o nadaniu NIP.
• Bezpośrednio po zweryfikowaniu tożsamości wystawiony zostanie podpis kwalifikowany, który jest od razu aktywny i gotowy do użytku. Spotkanie z Weryfikatorem EuroCert jest jednorazowe i trwa ok. 20 min.
Do pobrania
![sigmasc_eurocert](https://sigmasc.pl/wp-content/uploads/2021/03/logoEurocert.jpg)
![](https://sigmasc.pl/wp-content/plugins/elementor/assets/images/placeholder.png)
Firma EuroCert jest jednym z kwalifikowanych podmiotów upoważnionych przez Narodowe Centrum Certyfikacji do wydawania kwalifikowanych podpisów elektronicznych.
Głównym trzonem firmy jest działalność związana z oprogramowaniem w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego. Centrala oraz miejsce przechowywania zasobów sprzętowych niezbędnych do funkcjonowania serwisów jest zlokalizowane w Warszawie.
EuroCert specjalizuje się w usługach certyfikacyjnych potwierdzających tożsamość osób, zapewniających wiarygodność i bezpieczeństwo obiegu dokumentów, oraz danych elektronicznych.